Reklám a sátánnak

Jávorka Lajos katolikus pap gondolatai a HELL nevű energiaitalokról. A gyár környékén a legtöbben a „pokolba” mennek dolgozni. A közelben lévő töltőállomás neve is a bukott angyalokra utal. A kérdés csak az: megéri jópofaságnak álcázott reklámot adni a sátánnak? Vagy igyekezni kellene előállítani a HEAVEN márkájú „ellenszert”? Ja, bocsánat, ez már létezik: Jézus szent vére az! Éljünk ezzel az energiadús védelemmel!

„Nem vagyok nagy angolos, de azt tudom, hogy a »hell« a poklot jelenti. Ma nagyszerű srácok segítettek az apaji út mentén összegyűjteni a szemetet. Azt gondolom, az ördögök nagyon örülnek, hogy az ő otthonuk nevét viselő (Hell=Pokol) mérgező »energiaitalt« olyan sokan fogyasztják, ráadásul reklámozzák is azzal, hogy az italos dobozokat szétdobálják.

De ma bizonyára gyászoltak a pokolban, mert annyi ilyen dobozt összegyűjtöttünk és a szemeteszsákba ejtettük!

Érettségiző koromban ittam először igazi Coca-Colát. Nekünk akkor a szabad, jóléti világ hírnökének tűnt. Ma már kicsit másként látjuk ezt, nem is iszom – az ördögök bosszúságára. És őkelmék bosszankodhattak azon is, hogy jó sokat begyűjtöttünk ezekből a flakonokból, miközben pedig mi nem bosszankodtunk, hanem jókat nevettünk.

Sorolhatnám még a mai nap benyomásait, de nem akarok az ördögöknek reklámot csinálni, sokkal inkább azoknak, akik jót és jól tesznek. Nekik köszönet!!!”